maandag 6 januari 2014

2014- een nieuw begin....

 
*Allereerst wens ik jullie allemaal een heel gelukkig 2014*
Veel positieve energie, kracht en warmte
 en dat we er met zijn allen
 een prachtig jaar van mogen maken.
 
-------------
 
Wij werken al een tijdje achter de schermen aan een NIEUWE WEBWINKEL. Na bijna 5 jaar is het tijd voor vernieuwing.
Hele klus om alle artikelen over te zetten, maar het is bijna klaar. Binnenkort zal ik deze dan ook graag aan jullie presenteren.
 
-----
 
Nu ruimen wij alle enkele stuks artikelen, artikelen die niet meer terugkomen in ons assortiment en de laatste kledingitems van Jeanne d'Arc Living met hoge korting op.
 
Dus sla je slag, want op is op.

Kijk voor het SALE-aanbod even HIER
 


----------
  
Je ziet het wij blijven vernieuwen, ontwikkelen en ondernemen.
Ik hoop het komend jaar ook weer wat meer tijd te maken om hier wat vaker een postje te plaatsen.
Neem me niet kwalijk als het niet lukt, maar het runnen van een winkel en webwinkel vergt veel energie en tijd.
Degene die mij kennen weten dat ik alles voor
de volle 100% wil doen en altijd voor een goede service ga.
Vanuit mijn eigen ervaring, visie en nog steeds met dezelfde passie als waarmee ik 8 jaar geleden begon.
Het is en blijft nog steeds zo leuk!
Hoop jullie nog lang te mogen verrassen.....
 
een hele fijne dag,
warme groet,
Marianne 
 

1 opmerking:

La Blomst-Living zei

Hallo Marianne! Ik wens jou ook een heel mooi nieuw jaar toe. Lijkt me lastig om buiten een winkel en een webwinkel ook nog eens een blog bij te houden. Ik kwam je tegen in het prachtige boek 'Liefde voor brocante'. Gaaf hoor! Ik ben best wel benieuwd hoe jouw eigen interieur eruit ziet, (ik heb een vermoeden ;-)) verrassend? Wie weet mogen we daar ook eens wat van zien?
Liefs, Linda