maandag 4 maart 2013

Heerlijk voorjaar.....

 
Alle ramen open, frisse lucht en zonneschijn naar binnen.
Heerlijk het voorjaar is nu echt in aantocht.
 
Gisteren al een heerlijke wandeling met manlief door de waterleidingduinen gemaakt.
Reeën, herten, hazen en een buizerd gezien. Helaas had ik mijn camera niet mee, want het waren zeker mooie plaatjes geworden.
----------------
Geniet nu dubbel van mijn vrije dag. Zo toch maar weer even een lekkere wandeling maken en energie opsnuiven voor de komende werkweek.
 
Jeanne d'Arc Living heeft weer super mooie nieuwe items en deze  kon ik natuurlijk niet weerstaan.
Zo mooi! Heb het metalen kruis en de onderstaande artikelen zojuist ingekocht.
Wordt weer een feestje om ze straks te mogen uitpakken en een plekje te geven in de winkel.
 

 
 
Nou lieve bloggers, ik wens jullie een heerlijke week.
 
Op naar buiten allemaal en genieten hoor
met volle teugen!
 
warme groet,
Marianne 

6 opmerkingen:

MARIANNE zei

Ja heerlijk de Lente is onderweg!
Fijn dan om lekker te wandelen, en het komende voorjaar op te snuiven hé!
Geniet er maar nog fijn van vanmiddag!
En spannend idd om straks ook weer alle nieuwe bestelde mooie JDL dingen uit te kunnen pakken!

Een fijne wandel middag nog!
Groetjes van Marianne.

Anoniem zei

Dat belooft wat! Als ik dat mooie kruis zie en dat dotje van een kleine kandelaar, prachtig! En nu we eindelijk de zon hebben, kan de dag niet meer stuk, GENIETEN!
Liefs, Peetje

Debby zei

Heerlijk om de nieuwe spulletjes straks weer een mooi plekje te kunnen geven! En met dit zonnetje erbij is alles zoveel leuker...

Geniet nog even lekker van je vrije dag. Ik heb vandaag maar twee keer de lange wandeling met de hond gemaakt. Dit zonnetje moeten we pakken...voor je het weet is het weer mutsen-weer.

Fijne werkweek!

Groetjes,
Debby

my way of living zei

Ja heerlijk weer vandaag.
Lekker om te wandelen.

fijne week.

gr. Anita

La Blomst-Living zei

Dubbel genieten: van de zon en van je mooie spullen! Het lijkt me inderdaad iedere keer een feestje om alles uit te pakken, te bewonderen en een plaats te geven!
Lieve groetjes, Linda

Jolanda zei

Ziet er weer leuk uit allemaal! Je hebt vandaag vast genoten, werk ze weer! Lieve groetjes