donderdag 14 maart 2013

Draadijzeren eieren, toch nog binnengekomen!


Tijd geleden deze mooie draadijzeren eieren besteld.
Was nog niet duidelijk of ze voor de paas echt geleverd konden worden. Had ze al weer geannuleerd, ging me te lang duren, wil alles altijd ruim op tijd in mijn winkel hebben.

Vanmorgen onverwachts een pakketje binnengekregen.....
werden ze toch bezorgd.
Wat een verrassing!

Nu ik ze uitgepakt heb ben ik toch wel heel blij dat ik ze in de winkel heb. Ze zijn in het echt super mooi en hier kun je eindeloos mee decoreren.

 
Zoals hier met wat blauwe druifjes en eitjes.
 
 
Het ei kan open, waardoor je makkelijk bij het zinken onderbakje kan. Hier kun je een plantje, bolletjes, eitjes, veertje maar natuurlijk ook echte chocolade eitjes indoen.
 
 
Ook hangend aan het plateau in de etalage staat het weer leuk.
Ophangen gaat eenvoudig: bovenaan het ei zit een oogje.
 
 
Hier nog even een foto samen met de onderschotel op voet van Jeanne d'Arc Living en de super gave draadijzeren stolp.
 
Ik heb 4 sets binnengekregen en ze zijn per stuk in de
webwinkel of winkel verkrijgbaar.
 
----------------
 
Een heerlijke dag en warme groet van mij,
Marianne

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuk! En letterlijk Verrassend Goed:)Die vliegen zo de deur uit. Lieve groet

cindy 'wonenmeteenhart" zei

erg mooi!!!

gr cindy

Blomkje en Wenje zei

Mooi hoor!

Fijne zondag

Groetjes, Pietrik