donderdag 7 februari 2013

Nieuw boek Jeanne d'Arc Living

 
Het boek bevat 160 pagina's met beste ideeën uit het magazine.
Het heeft een harde kaft met papierenomslag en is rijk voorzien van prachtige foto's.
 
Verschijningsdatum : 01-05-2013
 
Afmeting: 21,5 x 30 cm
 
Verkoopprijs € 19,95
 
Verzending via brievenbuspost.
 

 
 
Bij ons als dealer straks verkrijgbaar, maar nu al te bestellen
 via de winkel in Haarlem of via onze webwinkel
 
-------
 
Ga weer even verder met mijn verfprojecten.
Plaats binnenkort foto's van het resultaat.
Ik wens jullie een heerlijk dag.
 
 
 
warme groet,
Marianne
 

2 opmerkingen:

House of Seasons zei

Hallo Marianne, zo ben je lekker aan het frutselen met verf! Heerlijk hé!
Ik had vorige week eenklant in de winkel die pas in Haarlem was geweest, en ook bij jou!
En deze week was er een klant die regelmatig in Haarlem komt en dan ook altijd even bij jou binnen loopt!
Leuk! Als ik iemand Haarlem hoor zeggen dan vraag ik meteen of ze Verrassend Goed kennen, vandaar!
Gaan we nu snel afspreken voor een dagje Rotterdam?
Leuk om jullie weer te zien en bij te kletsen als 2 collega's!
Liefs
Lia

Blomkje en Wenje zei

het lijkt me werkelijk een prachtig boek (en gelukkig ook heel betaalbaar)

Groetjes, Pietrik