vrijdag 18 mei 2012

Nieuwe sfeerhoekjes



In de winkel worden regelmatig meubels en grote items verkocht. Dan ontstaan er lege plekken en dat mag naar mijn gevoel nooit te lang duren. Ik vind het belangrijk dat de winkel er altijd sfeervol en inspirerend uitziet. Dus begin ik vaak meteen met restylen.
Zo ontstaan er steeds weer nieuwe verrassende sfeerhoekjes.







Ook weer nieuwe spuitflessen in de winkel.
Zo mooi en decoratief.


--------------------

Morgen nog een dagje werken .
Ik wens jullie een heel gezellig weekend.

warme groet,
Marianne

8 opmerkingen:

Loraine Living zei

Fijn dat het zo goed loopt en dat je je draai gevonden hebt in de winkel! Een krat vol spuitflessen, helemaal leuk! Fijne dag vandaag en daarna een heerlijke zondag ... Lieve groet diana

All Seasons zei

Wel een heel goed teken dat het snel verkocht wordt!!
Dat witte krukje is een schatje, leuk, leuk.

Ik wens je een heel mooi weekend, geniet ervan

Lieve groet,
Patricia

It's me zei

Gezellig hoor !!...geniet van een heerlijk weekend meis....zie ook dat je het boek van Nina gaat verkopen ...leuk !!...liefs van mij....xxx..

MARIANNE zei

Ja heerlijk hé alles weer veranderen, is zo leuk om te doen, dat vonden wij ook toen we nog onze Brocante winkel hadden...en als het moet om dat er gaten vallen...is het 'zeker' ook een goed teken...ja toch!

Een succesvolle dag...en een fijne, hopelijk zonnige...zondag!!!

Groetjes, Marianne.

Cosy Life by Elly zei

Ik moet zeggen dat ik het altijd erg leuk vind als er weer nieuwe hoekje in een winkel zijn..Je oog valt dan altijd weer op dingen die je eerst niet hebt gezien!
Het ziet er allemaal in ieder geval weer erg gezellig uit!
Lieve groetjes, Elly

Anoniem zei

Leuk om steeds weer nieuwe hoekjes te maken. En regelmatig vernieuwing trekt ook meer dan dat je het gevoel hebt dat er niets aan de winkel gedaan wordt.
Fijn dat het goed gaat!
Goed weekend!

Lieve groet,
Gerry

Katja - Bag End zei

Echt mooi, zoals altijd :-) I especially like those worn krukjes/tafeltjes.

Prettige weekend,
Katja

Celine zei

Super goed, dat het zo lekker loopt met je winkel! Prachtige foto's weer met de prachtigste dingen. Word er hebberig van ;) Fijn weekend nog! Lieve groet Celine