woensdag 21 maart 2012

Een eerste foto....



    hier zijn we nu nog.....

en


straks zijn we hier.



Het nieuwe winkelpand aan de Schagchelstraat op nr.39.

Wilde eerdaags even wat nieuwe foto´s maken.
Maar ja, na het nieuws van gisteren gebeurd er zoveel en is er genoeg te regelen, dat ik alvast toch maar even een oude foto plaats. (begreep dat een aantal van jullie al gegoogled hadden...lachen hoor)

Hoef niet veel aan het pand te doen, want het is goed onderhouden. Aangezien het een monumentaalpand is, mag ik niet breken...géén haar op mijn hoofd die daar aan denkt natuurlijk.
Het is prachtig zoals het is en ik zal het de komende tijd wel eigen maken. De inrichting heb ik al een tijdje in mijn hoofd. Het is een geweldige uitdaging om hier iets moois neer te zetten.

Volgende week vrijdag krijg ik de sleutel.

Tot die tijd
geniet ik nog even van waar ik nu ben.

Ik wil jullie nu al bedanken voor al die lieve reacties op mijn vorige post.


Warme groet,
Marianne

21 opmerkingen:

Loraine Living zei

Zo leuk en spannend, gefeliciteerd hoor! Het ziet er mooi uit! Lieve groet Diana

Anja Leijten zei

Prachtig pand! Veel succes,groetjes anja

Blomkje en Wenje zei

Wat een prachtig pand, Marianne! Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven. Succes!

Groetjes, Pietrik

Brabbels en Kiekjes zei

Wat een GE*WEL*DIGE etalage's!
Meid daar kun je heel wat inspiratie in kwijt en tentoonstellen.

Liefs,

Tanja zei

Jeetje dat is een mooie entree, Marianne, mooi die etalages en dan de voordeur iets naar binnen. Echt supermooi.

Ik ga alvast heel veel succes wensen en natuurlijk sterkte met het verhuizen.

Liefs
Tanja

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat ziet er leuk en knus uit en nostalgisch.

Dit gaat zeker een gezellige shop worden om eens binnen te neuzen.

Heel veel geluk ermee.

Lieve groet,

Loes

Anoniem zei

Mooi pand! Veel succes!

natuurlijk groen en doen zei

Je zal er best iets heel moois van gaan maken
Veel succes

groetjes Bep

Le Style zei

Wat een mooi authentiek pand!!
Geweldig deze nieuwe stap, heel veel succes!

Hartelijke groet,
Harriëtte

La Maison zei

Wat een mooi pand, daar maak jij iets nog veel mooiers van.
Ik hoop dat je heel veel succes hebt met je nieuwe uitdaging.

Lieve groet
Hermine

Jolanda zei

Ziet er super uit!!
Veel geluk en succes!

Jolanda

It's me zei

Ziet er goed uit hoor Marianne...xxx.

WEERspiegeling zei

Wat een prachtig pand Marianne! Heel veel geluk en succes met deze nieuwe uitdaging; als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker bij je kijken!
Groetjes, Anita

Michelle zei

Wauw Marianne, wat spannend en leuk! het is een mooi pand hoor! succes met verhuizen!

Liefs Michelle

Het Liefste Thuis zei

Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Geniet van de laatste periode in je knusse, mooie winkel in het groenste straatje.... Ik ben blij dat ik daar een keer geweest ben en het in het echt heb gezien. Ik plan zeker weer een dagje Haarlem als je in je mooie nieuwe pand zit, ben heel benieuwd! Succes met de verhuizing en alle beslommeringen daaromheen. Lieve groet, Hanneke

hokje zei

Ook je nieuwe pand ziet er prachtig uit en wat betreft de inrichting; dat gaat bij jou helemaal goed komen!

Succes. Groeten, Miranda

Fluitenkruid zei

Hoi Marianne, dat is volgens mij het oude pandje van Wollies! Heel sfeervol, daar hoef je vast niet niet veel aan te doen. Wat heerlijk voor je, veel succes met de verhuizing, ik kom gauw bij je kijken.
Liefs Jannet

De Zandhut zei

Gefeliciteerd!!!
Wat een toplocatie zo midden in de stad!
Heel veel succes en dat gaat je zeker lukken

Groetjes Dominique

Celine zei

Oeh wel spannend.. een verhuizen voor de deur! Tis ( zover dat ik kan zien ) een prachtig pand. Ik wil wel eens een kijkje bij je komen nemen. Wil ik wel een keertje een stukkie voor rijden. :) Lieve groet Celine

Des guirlandes zei

Hoi Marianne,
Wat leuk! Ik ben maar één keer in je winkel geweest. De 'oude' dus. Na 1 april ga ik zeker weer een keer afreizen naar Haarlem.
Ik ben net begonnen met een eigen blog. Misschien wil je eens kijken? Je zult het nu wel druk hebben me je winkel maar als je een keertje tijd hebt?
Groetjes,
des guirlandes, Barb

Kaylovesvintage zei

wonderful news.....see you in the morning