donderdag 22 september 2011

Vakantiesluiting en Jeanne d'Arc Living nr.7

-Vakantie-

de


gaat even dicht.

----------------
Ik ga met mijn man op vakantie naar de zon.
We proberen altijd een week in het voor en naseizoen te nemen.
Heerlijk even helemaal niets ....
gewoon genieten van de andere omgeving, een goed boek,
lekker eten, de zon en van elkaar.

Het komende seizoen belooft voor Verrassend Goed! een drukke periode te worden,
dus goed om voor die tijd even de accu op te laden.

----------------
De verwachtingen voor dit weekend in Nederland zijn ook goed,
dus hopenlijk kunnen jullie ook nog even heerlijk genieten van een
beetje nazomer.

-----------------------------------------------
Door mijn vakantie is de winkel in Haarlem gesloten van:

vrijdag 23-09-2011 t/m 04-10-2011.

Woensdag 5 october is de winkel weer open.

De webwinkel blijft gewoon toegankelijk.
Bestellingen zal ik op volgorde van binnenkomst vanaf 04-10-2011 in behandeling nemen.

-----------------------

Vandaag bezorgd in de winkel:



Heb je bij ons een abonnement of laat je hem altijd versturen,
dan kun je de brievenbus vanaf nu in de gaten houden,
want ik heb alles vandaag meteen nog verstuurd.
Voor degene die hem altijd afhalen,
dat kan vanaf woensdag 05-10-2011.

Mijn exemplaar gaat mee de koffer in,
heb ik straks genoeg tijd voor om te lezen.


Voor nu wens ik jullie lieve bloggers
alvast een fijn weekend  toe.

warme groet,
Marianne

13 opmerkingen:

Jolanda zei

Geniet ervan, je hebt het verdiend lieve Marianne!
Over 2 1/2 week gaan wij ook! Lieve groet

hokje zei

Ik wens jullie een fijne, zonnige en gezellige vakantie toe; geniet ervan!

Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi wat heerlijk geniet er lekker van saampies hele fijne vakantie toegewenst lieve groet rosita

Michelle zei

Geniet van jullie vakantie!!

Lieve groetjes Michelle

House of Seasons zei

Fijne vakantie, en de nieuwste JdArc is natuurlijk weer goed voor een paar uur genieten,
we kunnen ons werk nooit loslaten he, zelfs op vakantie gaat er vakliteratuur mee!!!!!!!!
Heeeeeeeel vervelend!!!!
Geniet ervan
Liefs
Lia

Anita zei

Ik kom je even uitzwaaien ....
véél plezier, lekker GENIETEN time to relax !!!!
Groetjezz lfs mij

't Glimmenhofje zei

Wat goed dat je er even tussen uit gaat en lekker met je man gaat genieten van de zon! Ik wil je dan ook even een heerlijke week toewensen en geniet van de rust, je mannetje, de omgeving, de zon en je nieuwe J.D. Living!! Groetjes, Joyce Glim.

Mirjam zei

Hallo Marianne,
Ik wens jullie een heel fijne vakantie toe, geniet ervan (en van elkaar) en rust lekker uit, zodat je weer helemaal opgeladen bent als je weer thuis komt...
Groetjes,
Mirjam

Het Liefste Thuis zei

Een hele fijne vakantie, geniet ervan! Lieve groet, Hanneke

Anna Marie zei

Hallo Marianne, geniet van je vakantie! Lekker een week even helemaal niets moeten. Top! Groeten en een plezierige week, Anna Marie.

little sweet things zei

Wat heerlijk dat jullie nu op vakantie gaan!
Geniet ervan!
Groetjes, Sas

Anoniem zei

Ik wens je een heel fijne lekkere rustige geniet vakantie!!!!

Lieve groetjes van Thea ♥

alma zei

Lieve Marianne,

Een hele fijne vakantie toegewenst. Wat heerlijk om even met je man er tussen uit te gaan. Ik wens je veel rust, mooie dingen, creatieve ideeën (die dan vast gaan komen) en heel veel mooi weer toe.
Ik ga je na 5 oktober weer zien!

Lieve groet
Alma