vrijdag 26 augustus 2011

Preview "Jeanne d'Arc Living nr.7-2011"



Hier alvast een voorproefje van de nieuwe uitgave van
het magazine Jeanne d'Arc Living nr. 7-2011



Verwacht per 30 september



Hoofdthema: "Binnen en Buiten"


Verder:
Hot haakwerk voor een gezellige avond.


Mooie woonaccessoires


De mooie natuur en hoe je die kunt gebruiken.

Uiteraard ontbreken ook de lekkere recepten niet.


Interesse in het magazine?
Bestel of reserveer hem dan tijdig.
Dat kan eenvoudig via de volgende link


of via onze winkel in Haarlem.


Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend.
In Haarlem is morgen de laatste Huis en Tuinmarkt op de Dreef.
Als je daar heen gaat, is het wellicht leuk om ook een bezoekje te brengen aan de Verrassend Goed! winkel die op loopafstand bereikbaar is.
(kijk voor onze adresgegevens en een route even op www.verrassendgoed.nl , rubriek "Contact")

 
warme groet,
Marianne

3 opmerkingen:

alma zei

Ik verheug me!
Misschien dat ik nog even langs kom maar moet ook nog naar school en dat is geen uurtje ;)

Lieve groet
Alma

It's me zei

Heee...kijk nou !! leuk !! ...fijn weekend....liefs van mij.......xxx

Jeanette zei

Hoi Marianne,

Ik wilde zojuist je berichtje over de blogdag lezen, echter hij doet het niet. Kan je mij de tekst van je item mailen, ik vind je idee erg leuk dus wil mij eigenlijk wel aanmelden. Mijn emailadres is: superboer@chello.nl.

Alvast bedankt,
Jeanette