donderdag 11 augustus 2011

Nieuw in de winkel


Eindelijk na lange tijd weer leverbaar en dus op voorraad in de winkel.
Het mega foto-kaarten paneel.
Ook leuk voor je notities, zakjes, hartjes,  hangertjes......


Eier-uien-knoflookmandjes.
Om neer te zetten of op te hangen.
Natuurlijk zijn ze ook leuk voor fruit, kaarsen en andere spullen.


Sierraden rekje


Stoffen jampot hoesjes.
Op dit moment heb ik 3 verschillende printjes met de ondergrond roze.

Met deze hoesjes maak je van een simpel glazen potje, eenvoudig een mooie blikvanger.

Al deze artikelen kun je vinden in de webwinkel door op de volgende link te klikken.


of kom eens langs in onze mooie winkel in Haarlem.

--------------------------

Naast de mooie artikelen die binnenkwamen, ontving ik zoals vermeld in de vorige post ook het prachtige boek van Jeanne d'Arc Living, het magazine nr.6, (waar ik inmiddels een nieuwe voorraad van bijbesteld heb, daar hij al meteen weer uitverkocht was) en mocht ik de afgelopen dagen heel veel bezoekers en toeristen in de winkel begroeten.
Ik hoef me dus geen minuut te vervelen.
Tussendoor ook nog even een ticket en hotel geboekt voor de Internationale Beurs in het buitenland.
Maar hierover later....

Nu weer verder met fotograferen, wegen van de artikelen, teksten bijwerken en wat webbestellingen verzend klaarmaken.

Dus voor mij op dit moment zeker geen vakantie....,
maar gewoon werken en tussendoor heel erg genieten van al dat moois om me heen.

Voor nu, vanuit Haarlem
een warme groet,
Marianne

2 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Leuke dingen heb je weer ... gelukkig dat je kan genieten van je werk ....werkse en op ze tijd even rust nemen voor je zelf ...lieve groet rosita

Anoniem zei

Schitterende spulletjes,de jampot hoesjes zijn erg mooi,ik wens je een fijne week,lieve groetjes Joke.