zondag 29 mei 2011

Lief kapje


Afgelopen week,
ontving ik de nieuwe lampenkapjes in de winkel.
Ze zijn helemaal superrrrrrrrr!

Op de Olmenhorst Voorjaarsfair zal ik deze in de
 Verrassend Goed! stand presenteren.

Maar goed,
hier alvast een klein voorproefje.
Dit is een foto van het kleinste maat kapje,
doorsnede 20cm,
in een prachtige beige tint, afgewerkt met fraaie sierrand.

Geplaatst op een witte ondervoet,
streelt hij nu al de aandacht in de etalage.
Ook als de lamp niet brand
is het kapje een ware blikvanger!

Wat een sfeertje.....

Ik wens jullie allemaal alvast een fijne week.
warme groet,
Marianne

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige lamp,ik vind lampen geweldig,maar heb er niet veel,omdat ik niet tegen veel licht kan,dus het lijkt hier altijd of dat wij niet thuis zijn haha,leuk dat mijn zus naar je winkel kwam,ze vond je winkel erg leuk,fijne week,lieve groet Joke.

Jolanda zei

Wat leuk dat je in de Ariadne stond en wat een leuk stuk over Haarlem, had gelijk weer zin om even langs te gaan:)
En wat een leuke nieuwe spullen heb je, ik bind de kussens ook zo mooi. Ik ga echt proberen om langs te komen op de fair, maar wil dat weekend ook gaan klussen in huis....
lieve groetjes en hele fijne week,Jolanda

It's me zei

Lief hoor !! hele fijne week.....liefs Ria...xxx...

alma zei

Leuk kapje Marianne.
Je duifjes vielen erg in de smaak. Ik koop de rest ook op ;)
Hoop je snel weer te zien.

Lieve groet
Alma

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Leuk hoor .... Ook erg leuk op de slaapkamer ...fijne week

lieve groet rosita