woensdag 6 april 2011

Paassfeer


Had me vandaag voorgenomen de winkel een beetje in paassfeer te brengen.
Volgens mij is het al aardig gelukt.
------------
De tafels zien er al heel gezellig uit.


Op de voortafel, de mooie zinken etagère opgemaakt met stro, kievitseitjes, kippetjes, kleine takjes en de kleine vaasjes van Jeanne d'Arc Living.
In de vaasjes heb ik wat mooie bloesemtakjes gezet.



Op de achtertafel, een grote krans.
In het midden van de krans een schaal met stro geplaatst met daar bovenop een grote terracotta kip.
Het geheel opgevuld met takken, veren en uiteraard kievitseitjes.


Als je eenmaal begint..........
Dus ja, ook de windlichten in de etalage en de stolpen zijn nu in paassfeer.


Tussen de bedrijven door,
veel gezellige klanten in de winkel,
heel veel magazines van Jeanne d'Arc Living over de toonbank,
terwijl buiten, de zon voorzichtig doorkwam.


Oja, ook nog wat nieuwe artikelen in de webwinkel geplaatst.
De komende weken volgen er nog veel meer.


Voor nu,
warme groet,
Marianne

6 opmerkingen:

Sjoukje zei

Ziet er top uit, echt de lente en paassfeer. Prachtig gedaan ook met de eierschaaltjes ertussen, heel mooi~!
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Anoniem zei

Het ziet er gezellig uit bij je,echt een gaaf paas sfeertje,de kip is echt super,ik wens je een fijne dag,lieve groet Joke.

rommy moosie68 zei

hoi een pratig plaatje maar volgens mij zijn het kwartel eieren van de kievit is grooter volgens mij ik heb ze hier van mijn zoon maar die zijn een stuk groter mar maakt niet uit supper paas zweer liefs rommy

Jolanda zei

Wat gezellig en ik zie dat je de thee klaar hebt staan:)
De etagere is echt mooiiiiii! Is de winkel al helemaal naar je zin? Je bent weer helemaal bruisend teruggekomen van je weekje zon, heerlijk. Lieve groetjes

http://truutske.blogspot.com zei

Je foto collage ziet er echt op z'n paasbest uit. Leuke paasversieringen vooral de kip is helemaal top!!!
Fijne dag,
Trudie.

Colinda en Jeroen zei

Leuk paassfeertje is het geworden in je winkel.
Die terracota kip is wel erg leuk om te zien.

fijn weekend,

liefs colinda