zondag 6 maart 2011

Verrassend Goed! genieten

Wat een prachtige zondag.
Had me voorgenomen vandaag wat administratie te doen.
Alleen toen ik vanmorgen door het raam de zon zag schijnen, besloot ik toch maar lekker naar buiten te gaan.
Hmmmm, heerlijk even wat eerste zonnestralen en wat frisse lucht.
't Is toch veel te mooi om binnen te blijven.
Dus met manlief heerlijk het Middenduin in, want daar is en blijft het prachtig.

He, zie ik dat goed?
Ja hoor, voor ons een groepje Schotse hooglanders.
Wohhhhhhhhh, dat is gaaf.

Langzaam voorbij gelopen, kan ik ze nu heel goed bekijken.
Maar ja, wie bekijkt nou wie?
Ze hebben me door, kijken even op en vervolgen dan rustig hun weg.

Fascinerend, wat een prachtige beesten.

Na zo'n ontmoeting kan je zondag toch niet meer stuk!
----------

Hoop dat jullie ook zo hebben genoten,
van het mooie weer,
of misschien van de natuur, familie, vrienden..
of gewoon van een moment van rust.

Ik wens jullie een fijne nieuwe week,
warme groet,
Marianne

5 opmerkingen:

alma zei

Goedemorgen Marianne.

Wat zijn die hooglanders toch indrukwekkende beesten. Ik sta ook altijd verbaasd wanneer ik er één tegenkom en dat gewoon zo dicht bij huis.

Ik heb ook genoten van het zonnetje en een heerlijke hightea in Bloemendaal!

Fijne dag!

Lieve groet en ik heb heerlijk in de JDL zitten lezen gisteren.

Alma

Bonjade zei

Heerlijk niet zo'n dagje....Het voorjaar zit echt in de lucht ;0)
Idd pracht dieren.
Fijne week
Liefs

Bij Guusje Thuis zei

Leuk hè die 'highlanders' behalve als je er langs moet op het fietspad (die loopt dwars door natuurgebied) en ze in hun kudde midden op het pad blijven staan en niet van plan zijn om opzij te gaan ... puberzoon passeert ze 2x per dag en tot nu toe piept hij er elke keer weer langs als ze aan de wandel zijn :-)

Unknown zei

ik moet eerlijk zijn he, ben gisteren misschien 5 minuten buiten geweest en ik vond het KOUD:)...dus heb achter het raam van de zon genoten, telt dat ook mee??? Vandaag zijn we wel lekker een stuk gaan lopen, en we kunnen er weer voor een week tegenaan......wat zijn wij snel tevree he ;)

Liefs,
Lynda

little sweet things zei

Haha op die ene foto die je van achter genomen hebt lijken het net op shetlandpony's.
Ik denk dat ik toch een blokje om zou lopen als ik ze tegen kwam, ik ben niet zo'n held.
Maar je had helemaal gelijk het was/is echt prachtig weer.
Groetjes, Sas